تکنولوژی

قابلیت آنتی گوستینگ (Anti-Ghosting) کیبورد گیمینگ

قابلیت آنتی گوستینگ (Anti-Ghosting) کیبورد گیمینگ

قابلیت آنتی گوستینگ (Anti-Ghosting) یکی از قابلیت هایی میباشد که کیبورد گیمینگ را از معمولی جدا میسازد . در ادامه با این مقاله از فروشگاه پارتاک رایانه همراه باشید تا توضیحی در مورد آنتی گوستینگ کیبورد گیمینگ داشته باشیم

در هنگام استفاده از کیبورد برای کارهای عادی و حتی تایپ احتمال استفاده پیاپی از یک دکمه بسیار کم است اما در بحث بازی اینگونه نیست و استفاده از یک دکمه به صورت مکرر یک امر بدیهی می باشد و درست کار کردن دکمه مهم و ضروری است. مشکل Ghosting یا شبح در کیبوردها معمولا زمانی رخ می‌دهد که کاربر چندین دکمه را به صورت همزمان فشار می‌دهد اما دستورات مورد نظر اجرا نمی‌شوند. این اتفاق به صورت خاص برای گیمرها و معمولا در زمان استفاده از کلید‌های W – A – S – D رخ می‌دهد.

کیبورد گیمینگ ردراگون مدل K556 که از محصولات شرکت ردراگون میباشد ، از قابلیت Anti-Ghosting برخوردار است که میتوانید با بهترین قیمت از فروشگاه پارتاک راینه خریداری نمایید .

قابلیت Anti-Ghosting (آنتی گوستینگ) از بروز چنین مشکلاتی در کیبورد جلوگیری می‌کند. البته این مشکل ممکن است در کیبوردهای مختلف، به شیوه‌های متفاوتی خودش را نشان دهد. اما به صورت کلی، معضل Ghosting یا شبح در کیبوردها چیزی شبیه به مشکل phantom keypresses است که در کیبوردهای قدیمی با آن مواجه بودیم . گیمر ها زمانی که دشمن را پیش روی خود می‌بینند دکمه Ctrl را استفاده می‌کنند و برای پرش از مین ممکن است به طور همزمان بیشتر از یک کلید را فشار دهند. با گرفتن همزمان کلیدهای W+Shift+Ctrl متوجه می‌شوید که کیبورد ارزان قیمت شما کار نمی‌کند.

قابلیت آنتی گوستینگ (Anti-Ghosting

پس در نتیجه به پدیده ای که پس از فشردن بیش از 6 کلید روی صفحه کلید با شکست مواجه می‌شود Ghosting Keyboard گفته می‌شود. Anti-ghosting keyboard فناوری است که برای حل این مشکل به وجود آمد. حتی اگر تمام کلیدهای صفحه کلید را با هم فشار دهید با استفاده از این قابلیت می‌توانید تمام دستورات و کاراکترهای مهم را وارد کنید. در بازی‌های تک نفره یا دو نفره، گیمرها غالبا به همزمان فشار دادن چند کلید نیاز دارند. با استفاده از صفحه کلیدهای Anti-Ghosting دیگر لازم نیست نگران ثبت نشدن کلیدها باشد و تجربه بازی شما بهبود پیدا می‌کند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید