کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی پارتاک رایانه به دقت ملاحظه فرمایید.
فروشگاه پارتاک رایانه پیرو قوانین تجارت الکترونیک می باشد و نیز ورود کاربران به وب‏‌سایت پارتاک رایانه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات پارتاک رایانه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پارتاک رایانه از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پارتاک رایانه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پارتاک رایانه اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

پارتاک رایانه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.پارتاک رایانه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت پارتاک رایانه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

 ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.پارتاک رایانه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پارتاک رایانه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پارتاک رایانه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پارتاک رایانه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پارتاک رایانه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.پارتاک رایانه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پارتاک رایانه محفوظ است.
 

خسارت در هنگام حمل و نقل

پارتاک رایانه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پارتاک رایانه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

 

سرویس مهلت تست 72 ساعته پارتاک رایانه

  • در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، پارتاک رایانه  این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها تا 72 ساعت پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود . لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پارتاک رایانه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید . برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 72 ساعته پارتاک رایانه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • لازم به ذکر است هزینه برگشت کالا به عهده خریدار می باشد.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط پارتاک رایانه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود . در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پارتاک رایانه به اتمام برسد، و پارتاک رایانه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

 عودت و برگشت کالا

اگر کالای خریداری شده معیوب باشد:
  • معیوب بودن کالا باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره های مندرج در فاکتور اطلاع داده شود تا مشکل شما در سیستم ثبت گردد و هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد . جود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم جهت رفع مشکل صورت پذیرد.
  • لازم به ذکر است که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است در جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی جزئی داشته باشد که به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت مشخصات فنی درج شده در سایت می باشد.
تذکر1 : محصولاتی که گزینه انتخاب رنگ و طرح ندارند به صورت تصادفی ارسال می شوند و توضیحات درج شده توسط مشتری، تعهدی برای فروشگاه ایجاد نمی نماید.
تذکر2 : تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار می باشد.اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا،موجودی کالا به اتمام برسد، فروشگاه به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می نماید. بدیهی است در صورت اختلاف قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی،مابه التفاوت محاسبه می گردد.
تذکر 3 : اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت آن در مراحل تعویض و مرجوعی به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و تعهد بازپرداخت وجه کالا(درج شده در فاکتور) به مشتری را می پذیرد.
توجه 4: در صورت باز شدن بسته بندی آک بند یا پلمپ ( شیرینک یا پلمپ برچسب ) و آسیب رساندن به جعبه ، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

به هنگام برگشت محصول خود به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • نوشتن هرگونه توضیحات،آدرس و یا هر مورد دیگری بر روی فاکتور ،پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت مرجوع را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را در برگه ای جداگانه ارائه دهید)
  • هزینه برگشت کالا پس از تاییدیه کارشناسان مربوطه ظرف مدت 2 الی 3 روز کاری به حساب خریدار واریز می گردد.
  • هزینه برگشت کالا به غیر از پست پیشتاز بر عهده مشتری می باشد و شرکت تعهدی در قبال این هزینه ها (هزینه پست ویژه،تیپاکس و…) ندارد.
  • هزینه پست سفارشی بر اساس تعرفه های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت می گردد و ارسال تصویر رسید پستی به کارشناسان پشتیبانی الزامی می باشد.

 

تذکر 1 : پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی،در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود،همان محصول برای مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده ی مشتری خواهد بود.در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد،فروشگاه هیچ گونه مسوولیتی نخواهد داشت.
تذکر  2 : در صورت خرید کالا به همراه گارانتی، خدمات پس از فروش و گارانتی کالا تماما به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه پرشین سرفیس هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

کدام کالاها قابل تعویض نمی باشند؟

– انواع لباس های زیر و گن ها قابل تعویض نمی باشند.
– کتاب،سی دی،دی وی دی،لوازم التحریر،شن های بازی نیز قابل تعویض نمی باشند.
– محصولات آرایشی-بهداشتی،لوسیون ها،عطر و ادکلن مطابق قوانین وزارت بهداشت تعویض سلیقه ای ندارند .
– زیور آلات و اکسسوری ها مانند گوشواره،انگشتر،گردنبند،عینک،ساعت و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان تعویض سلیقه ای ندارند.

با تشکر مدیریت پارتاک رایانه