لوازم جانبی, موبایل و تبلت

رینگ لایت چیست ؟ معرفی و خرید رینگ لایت مناسب !

خرید رینگ لایت

امروز در خدمت شما کاربران فروشگاه پارتاک رایانه هستیم تا ابتدا رینگ لایت را بررسی کنیم و متوجه بشیم رینگ لایت چیست و همچنین نمونه ای از رینگ لایت ها را بررسی کرده و در آخر ببینیم کدام رینگ لایت مناسب شما است .

اگر شما از اون دسته افرادی هستید که امروز به دنبال خرید یک رینگ لایت با کیفیت هستید به شما پیشنهاد میدم ، این مقاله با ارزش را از دست ندید ، سعی میکنیم در این مقاله به نقد و بررسی کامل رینگ لایت بپردازیم تا برای انتخاب یک رینگ لایت خوب اطلاعات بیشتری داشته باشید .با پارتاک رایانه در ادامه مطلب همراه  باشید .

رینگ لایت چیست ؟

رینگ لایت‎‌ها از تجهیزات نورپردازی عکاسی هستند که امروزه در بسیاری از زمینه ‌های عکاسی مانند پرتره، مدلینگ و تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این نظر، وسایلی بسیار کاربردی هستند. این ابزار همانطور که از نامش پیداست، شکلی دایره‌‏ای (حلقوی) دارد و به واسطه‎ ی LED هایی که در آن تعبیه شده است، نوری بسیار نرم و یکنواخت را تولید می‌کند. این ابزار هنگامی که عکاس و یا یک گریمور به فضایی روشن و نورپردازی دقیق احتیاج دارد گزینه ای بسیار کاربردی و مناسب است و روشنایی مطلوبی به فضای کار می‌بخشد.

رینگ لایت چیست ؟ معرفی و خرید رینگ لایت مناسب !

انواع رینگ لایت

رینگ لایت سلفی : این مدل رینگ لایت یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در عکاسی با موبایل است و با ساختار گیره‌مانندی که دارد می‌توانید آن را روی گوشی موبایل نصب کنید. رینگ لایت سلفی، بسیار مناسب بلاگرها، اینفلوئنسرهای آرایشی، تبلیغات کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و سایر کسب‌وکارهایی است که نیاز به جلوه‌های بصری باکیفیت و بدون سایه دارند.

رینگ لایت چیست ؟ معرفی و خرید رینگ لایت مناسب !

رینگ لایت ایستاده : رینگ لایت‌های با قطر ۴۵ سانتی‎‌متر، از رایج ترین رینگ لایت‌های ایستاده موجود در بازار هستند که قابلیت های فراوانی در عکاسی، گریم، آرایش و … دارند. با کمک این مدل می‌توانید از سوژ‌ه‌های بزرگ نیز عکس‌های شفاف و بدون سایه بگیرید. برخی از رینگ لایت‌های ایستاده دارای صفحه نمایشی هستند که در آن دما و شدت نور نشان داده می‌شود. قابلیت نصب روی آینه و داشتن ریموت کنترل نیز از امکانات جانبی رینگ‌لایت‌های سالنی است.

رینگ لایت ایستاده

خرید رینگ لایت از فروشگاه پارتاک رایانه  :

رینگ لایت عکاسی مدل RL-18 : 

رینگ لایت مدل RL-18یک ring light یا حلقه نورانی با قطر بیرونی 45 سانتی متر و قطر داخلی 36 سانتی متر می باشد . RL-18 با شدت نور بسایر عالی و مناسب خود جهت انواع مصارف از قبیل عکاسی ، تولید محتوا ، استفاده در آرایشگاه های مردانه و زنانه و بسیاری از مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

  • قطر بیرونی ۴۵ سانتی متر
  • قطر داخلی ۳۶ سانتی متر
  • امکان انتخاب سه پایه در سایزهای مختلف
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای 480 عدد لامپ LED

این رینگ لایت دارای ۳ حالت نوری متفاوت به منظور تنظیم نور مناسب و مورد نیازتان می باشد . این ۳ حالت شامل نور آفتابی ، مهتابی و ترکیبی از این دو نور است  .

رینگ لایت چیست ؟ معرفی و خرید رینگ لایت مناسب !

برای خرید رینگ لایت مدل RL-18 کلیک کنید …

 

رینگ لایت عکاسی CXB-260 : 

رینگ لایت عکاسی مدل CXB-260 رینگ لایت پرتابل است . این رینگ به خصوص در عکاسی پرتره ، ماکروگرافی و یا فیلم‌برداری از چهره ، مدلینگ و عکاسی تبلیغاتی و حتی مورد استفاده برای آرایشگاه ها و گریم های حرفه‌ای است. وزن CXB-260 حدودا 500 گرم است و دارای قطر 260 میلی متر است. میتوانید این رینگ لایت ها را  بر روی سه پایه نور نصب کنید.

  • طراحی ویژه SMD LED
  • نوع لامپ حلقه ای
  • مناسب برای : گوشی های موبایل تا ۶ اینچ
  • قدرت ۱۵ وات

این رینگ لایت عکاسی CXB-260 که بیشتر برای سلفی گرفتن استفاده میشود دارای 3 حالت مختلف نور است دارا بودن نور گرم ، نور سفید ، نور گرم سفید از ویزگی های جذاب این رینگ لایت است. منبع تغذیه رینگ لایت 260 میلی متری یک کابل USB که بر روی سیم کابل دکمه هایی تعبیه شده برای روشن و خاموش کردن و تغییر نور است.

رینگ لایت چیست ؟ معرفی و خرید رینگ لایت مناسب !

برای خرید رینگ لایت عکاسی CXB-260 کلیک کنید

 

رینگ لایت عکاسی RGB مدل MJ33 رنگی : 

این رینگ لایت با قطر 33 سانتی متر و با قابلیت تنظیم 7 رنگ RGB مناسب عکاسی پرتره و مدلینگ، ساخت ویدئو کلیپ های جذاب و حتی Light Painting یا نقاشی با نور است. از مهم ترین قابلیت های این رینگ لایت می توان به تنظیم رنگ نور در 3 حالت تک رنگ،چشمک زن و چرخش هفت رنگ RGB آن اشاره کرد.به این صورت که 7 رنگ RGB به صورت دوار بر روی رینگ لایت نمایش داده می شود. رینگ لایت هفت رنگ از طریق پورت USB استفاده می گردد.

  • ابعاد : ۳۳*۳۳*۳.۵ سانتی‌متر
  • قطرخارجی ۳۳ سانتی متر
  • با قابلیت تنظیم 7 رنگ RGB
  • زاویه‌ی نور دهی ۱۸۰ درجه
  • قابلیت نصب روی سه پایه ( پک فاقد سه پایه همراه )
  • دارای هلدر موبایل فلزی قابل انعطاف

تنظیمات این رینگ لایت از طریق کنترل روی کابل USB آن انجام می گردد.این کنترلر دارای دکمه ی روشن خاموش،دکمه ی Mode (تنظیم حالت انتخابی رنگ)،دکمه ی کم و زیاد کردن قدرت خروجی از 1 تا 100% است. همراه این رینگ لایت یک عدد هولدر قابل انعطاف موبایل ارائه می گردد که بر روی رینگ لایت پیچ می شود. بال هد فلزی همراه، به زاویه دادن رینگ لایت بر روی سه پایه کمک می کند.

رینگ لایت چیست ؟ معرفی و خرید رینگ لایت مناسب !

برای خرید رینگ لایت عکاسی RGB مدل MJ33 رنگی کلیک کنید

شما میتوانید دیگر رینگ لایت ها را از این صفحه مشاهده نمایید …

امتیاز برای این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید