سرگرمی

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

برند ریزر Razer در سال 2005 تاسیس شد، و در طی این مدت کوتاه توانست به یکی از پیشگامان صنعت گیم تبدیل شود. ریزر با دارا بودن سهم بالایی از بازار تجهیزات گیمینگ توانسته به ارزشی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند. 

کمتر گیمر حرفه‌ای هست که از محصولات این برند اصالتا هنگ کنگی استفاده نکرده باشد، برندی که از ابتدا با ایده‌های آقای مین لیانگ تان و رابرت کراکف قصد ارائه بهترین تجهیزات گیمینگ را برای بازی‌کنان داشته به طوری که درحال حاضر پای ثابت نمایشگاه CES و مسابقات مختلف در سرتاسر دنیا است. اما مثل هر برند بزرگ دیگری ریزر هم دارای مشکلاتی در سال های اول بوده. در سال 2000 به دنبال بحران‌های مالی در مرز ورشکستگی قرار گرفت اما با تلاش‌های آقای لیانگ تان و شراکت با ماکروسافت توانست به مشکلات سال‌های اول غلبه کرده و به جایگاه فعلی برسد.

اما ویژگی‌ بخصوصی که درحال حاضر ریزر را تبدیل به یکی از تاثیر گذارترین برندها کرده چیزی بیش از استفاده از نور پردازی‌های آر‌جی‌بی برای موس و کیبورد است. بدست گرفتن بازارهای اروپا و آمریکا، توانایی طراحی و ساخت لپ تاپ‌های مثل ریزر بلید، گوشی ریزر فون و مانیتور گیمینگ همه نشان دهنده مهندسی بالا و داشتن ایده‌ای نو و جدید در این برند است. قطعا داشتن مغز متفکری مانند مین-لیانگ تان عامل اصلی برای رسیدن به این جایگاه بوده است. توجه به جزئیات و ارائه محصولی بی‌نقص شاید تنها از این مارهای سبز رنگ مشهور بربیاید.

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

برند ریز همواره محبوب منتقدان بوده و همه ساله برنده‌ی عناوین معتبر از جشنواره‌ها و مراسم مختلف در عرصه تکنولوژی و سخت افزار شده است. این برند همچنین در مجلات و نشریات فیزیکی و الکترونیکی گیمینگ جوایز متعددی دریافت کرده است. کیفیت محصول، ابتکار و خلاقیت در طراحی و استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته از ویژگی‌های محصولات ریز محسوب می‌شود. ریزر یک برند کاملا تخصصی بوده و همانطور که اشاره شد تمام تمرکز، سرمایه‌ گذاری‌ و تولیدات خود را به صورت صد در صد بر ارائه تجهیزات خاص برای گیمرهای حرفه‌ای متمرکز کرده است.

ریزر همواره یکی از پیشگامان این حرفه بوده و تاریخ این شرکت پر از محصولاتی‌ست که همگی اولین در نوع خود بوده اند. ارائه محصولاتی مثل Copperhead که اولین موس گیمینگ با 2000 دی‌پی‌ای دقت بوده است نشان از پیشگام بودن ریزر در فناوری های روز است، پیشگام بودنی که همواره رو به رشد بوده است.

بازار کار و مارکتینگ برند ریزر

ریزر در زمینه‌ی مارکتینگ اعجوبه‌ای است که کمتر کمپانی در دنیا به پای آن می‌‌رسد. رنگ سبز سازمانی ریزر کاملا در ناخودآگاه گیمرها نقش بسته و مار سه سر ریزر نیز یکی از شناخته‌ شده‌ترین و مشهورترین لوگوهای تجهیزات گیمینگ دنیاست. ریزر در انتخاب نام برای کالاها  که معمولا نام موجودات افسانه‌ای و حیوانات است  بسیار خلاقانه و جذاب عمل کرده است. ریزر به معنای واقعی کلمه یک خُرده فرهنگ (کالت) است، و ایجاد همین فرهنگ است که نبوغ مارکتینگ این برند را نشان می‌دهد.

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

توانایی ریزر در ارتباط برقرار کردن با گیمرها هنر بزرگی‌ است که هر برندی از آن برخوردار نیست. کافی است به شعار ریزر نگاه کنید: برای گیمرها، توسط گیمرها!” ریزر به خوبی توانسته خود را به عنوان یک تیم جوان اما کارکشته به جامعه گیم بشناساند که اعضای مدیریت آن از جنس خود گیمرها هستند. شهرت و محبوبیت موسس و مدیر این برند به تنهایی گویای این نکته است. نمی‌توان از ریزر حرف زد و به شخصی مثل مین لیانگ تان اشاره نکرد.

جایگاه برند ریزر در دنیای گیم

بی‌شک ریزر یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین برندهای گیمینگ دنیاست، و بازاری عظیم از آسیای شرقی گرفته تا اروپا و آمریکا را در بر می‌گیرد. بیایید به گوشه‌ای از افتخارات ریزر در مراسم CES تنها طی چند سال گذشته نگاهی بیاندازیم:

شش جایزه از این مراسم در سال‌های 2012 و 2013 از جمله بهترین نمایش، قدرت‌مند‌ترین تبلت دنیا و جایزه ویژه محبوبیت میان مخاطبین، دو جایزه دیگر از همین مراسم طی سال 2014 برای بهترین کامپیوتر گیمینگ و جایزه ویژ‌ه آرا مردمی، جوایز بهترین برند و همین‌طور محبوب‌ترین برند در سال 2015، بهترین نمایش محصولات و باز هم انتخاب آرا مردمی سال‌های 2016 و 2017، بیش از بیست جایزه و افتخار در سال 2018، و بسیاری جوایز دیگر که شهرت، محبوبیت و قدرت این برند را در دنیا نشان می‌دهد.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه : راهنمای خرید کیبورد گیمینگ

محصولات برتر برند Razer

واضح است که این شرکت از استانداردهای بالایی برخوردار است. با بررسی لپ تاپ Razer درخواهیم یافت که دارای یک شاسی محکم و منحصر به فرد آلومینیومی، صفحه نمایش زیبا و عملکرد عالی در گروه های مربوطه است. آنها همچنین بسیار گران هستند، بنابراین تهیه یک لپ تاپ Razer یک سرمایه گذاری است.

برند Razer برای هر گیمری با هر نوع بودجه ، چیزی ارائه می دهد. صفحه کلیدهایی با نور پس زمینه RGB زنده که دراین لپ تاپ های این برند طراحی شده است. گذشته از تغییرات کمی در وزن و ضخامت، تقریباً یکسان به نظر می رسند.

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

لپ تاپ های Razer در رنگ و پوشش سیاه و نشانه های مار سبز درخشان بسیار دوست داشتنی هستند. البته شیک ترین طراحی نیز می تواند پس از مدتی کهنه شود. امیدوارم که Razer سال آینده شرایط را متفاوت کند.

برند Razer در سرعت پاسخگویی به خدمات وب و پشتیبانی اجتماعی پیشی گرفته است. فقط ۵-۷ دقیقه طول می کشد تا نماینده Razer به سوالات مهم پاسخ ده. پشتیبانی تلفن Razer نیز به همان اندازه مفید است. هر تماس به طور متوسط حدود ۱۰ دقیقه به طول می انجامد و در آن زمان، هر اپراتور پشتیبانی تلفنی، اطلاعات صحیح را به صورت سریع و قابل فهم ارائه می کند.

لپ تاپ های مخصوص بازی ریزر

با این حال ، امسال Razer وقتی نوبت به نوآوری می رسد، آن را درجه یک بالا برد. طبق گفته Razer ، Blade Advanced 15 اولین لپ تاپ مخصوص بازی با صفحه کلید نوری در جهان است که به منظور ایجاد مزیت عالی به گیمرها ساخته شده است. زیرا آنها از رقیب های خود با نیروی محرک سریع صفحه کلید، پیشی می گیرند. صفحه کلید پیشگام در مقایسه با لپ تاپ های دارای صفحه کلید استاندارد ، دقت و سرعت بیشتری را ارائه می دهد. اگر به دنبال یک لپ تاپ اصلی برای بازی هستید، مدل Razer Blade 15 ، مناسب شما خواهد بود.

جایگاه لپ تاب های ریزر در جهان

با استناد به گزارش بهترین و بدترین مارک های امسال، Razer بار دیگر با تساوی در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت همچنان به تولید لپ تاپ های زیبا و با قدرت کافی می پردازد. Razer همچنین با هدف قرار دادن متخصصان خلاق که مشتاق و طرفدار لپ تاپ های بازی آن هستند، افق دید خود را گسترش داد.

برند ریزر انقلابی در صنعت گیمینگ

طراحی براق و ممتاز

برند Razer همچنان با استفاده از آلومینیوم برتر CNC و نورپردازی زیبای RGB به تولید برخی از زیباترین لپ تاپ های بازی در بازار می پردازد.

پشتیبانی دقیق از فناوری

برند Razer در حال حاضر بهترین پشتیبانی فنی را با منابع قابل تحقیق بصورت آنلاین، در تلفن، رسانه های اجتماعی و چت زنده، ارائه می دهد.

دنبال دسته های جدید

برند Razer همچنان از افرادی که خارج از انجمن بازی هستند استقبال می کند. این کار با Blade Stealth برای حرفه ای های موبایل شروع شد و با خط Studio Edition برای حرفه ای های خلاق ادامه دارد.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه : نکات مهم خرید سیستم گیمینگ

بهترین موس مخصوص بازی

بهترین موس مخصوص بازی Razer DeathAdder Elite در جهان است. ریزر اولین شرکتی است که ابزارهای رایانه ای را برای گیمرها ایجاد می کند. Razer اولین موس رایانه ای مخصوص گیمر را ایجاد کرد. با شروع Razer Boomslang در سال ۱۹۹۹، Razer از آن زمان تاکنون طیف گسترده ای از موسهای مخصوص بازی را ساخته است که نیازهای مختلف گیمرهای رایانه را به خود جلب می کند.

در ادامه به بررسی برخی از موس های پر طرفدار برند ریزر در فروشگاه پارتاک رایانه میپردازیم…

موس گیمینگ ریزر Razer Deathadder Essential – گارانتی 12 ماهه پانا

موس گیمینگ ریزر Razer Deathadder Essential

  • سازنده : Razer
  • طول کابل : 2.1m
  • دقت : 6400 DPI
  • نور RGB : دارد
  • عمر سوئیچ : 10 میلیون کلیک
  • نوع غلتک : اسکرول پله‌ای
  • گارانتی : به همراه گارانتی 12 ماهه شرکت پانا

جهت خرید و بررسی مشخصات بیشتر کلیک کنید.

موس ریزر Razer Viper 8KHz – گارانتی 12 ماهه پانا

موس ریزر Razer Viper 8K HZ

  • سازنده : Razer
  • طول کابل : 2.1m
  • دقت : 20000 DPI
  • قابلیت تنظیم حساسیت : دارد
  • نرخ نمونه برداری : 8000 هرتز
  • نور RGB : دارد
  • گارانتی : به همراه گارانتی 12 ماهه شرکت پانا

جهت خرید و بررسی مشخصات بیشتر کلیک کنید.

موس گیمینگ ریزر Razer Deathadder V2 – گارانتی 12 ماهه پانا

موس گیمینگ ریزر Razer Deathadder V2

  • سازنده : Razer
  • طول کابل : 2.1m
  • دقت : تا 20000 DPI
  • نور RGB : دارد
  • توضیحات نوع سنسور : سنسور +Razer Focus
  • حداکثر سرعت ماوس (IPS) : 650
  • حداکثر شتاب ماوس (G) : 50
  • گارانتی : به همراه گارانتی 12 ماهه شرکت پانا

جهت خرید و بررسی مشخصات بیشتر کلیک کنید.

موس ریزر Razer Deathadder V2 X Hyperspeed – دارای گارانتی 12 ماهه پانا

موس ریزر Razer Deathadder V2 X Hyperspeed

  • سازنده : Razer
  • نوع اتصال : بی سیم
  • دقت : تا 14000 DPI
  • نور RGB : دارد
  • عمر مفید سوئیچ‌ها : 60 میلیون بار کلیک
  • حداکثر سرعت موس : 300 IPS
  • حداکثر شتاب : 35 G
  • گارانتی : به همراه گارانتی 12 ماهه شرکت پانا

جهت خرید و بررسی مشخصات بیشتر کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید