تکنولوژی

بررسی موس گیمینگ Bloody V8M

بررسی موس گیمینگ Bloody V8M

بررسی موس گیمینگ Bloody V8M

موس گیمینگ بر خلاف موس های معمولی دارای یکسری ویژگیهای منحصر به فرد می باشند که اگر خریداران در هنگام انتخاب محصول به آن دقت نداشته باشند بعدا پشیمان شوند . به عنوان مثال موس های گیمینگ دارای ویژگی میانگین زمان عکس العمل به کلیک هستند که این قابلیت در موس های معمولی زیاد مهم نیست ولی برای گیمرها کمی موضوع متفاوت می باشد زیرا این واحد بر حسب میلی ثانیه سنجیده می شود .

کمی دقت کنید میلی ثانیه ، یعنی اگر نقش تک تیر انداز را در بازی ایفا کنید باید بتوانید در کوتاهترین زمان شلیک کنید و آنجاست که متوجه زمان میلی ثانیه خواهید شد . به عنوان مثال در میان تمام ماوس های گیمینگ به صورت میانگین زمان عکس العمل به کلیک ماوس 1/8 میلی ثانیه می باشند در صورتی که با استفاده از این ماوس و بهتر است بگویم در سری دست های خونی ای فورتک 1 میلی ثانیه می باشد .

پر سرعترین عکس العمل در میان موس های گیمینگ

در میان تمام موس های گیمینگ به صورت میانگین زمان عکس العمل به کلیک ماوس 1/8 میلی ثانیه می باشند در صورتی که با استفاده از این مووس و بهتر است بگویم در سری دست های خونی ایفورتک (بلودی) 1 میلی ثانیه می باشد …

موس بلودی v8m

تکنولوژی انحصاری

سیستم پیشرفته 3 هسته ای موس V8M شامل 3 سطح متوسط ، بالا ، فوق العاده می باشد که سطح متوسط (هسته اول ) مناسب برای بازیهای سبک Role Player  و هسته دوم برای بازیهای FPS و هسته سوم برای بازیهای حساس تر در رده همان FPS می باشد .

بررسی موس گیمینگ Bloody V8M

قابلیت جلوگیری از لرزش دست هنگام تیر اندازی به طوریکه این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد تا در بازیهای اکشن به راحتی بتوانند هدف را مورد اصابت گلوله قرار بدهند .

3 حالت تیر اندازی برای دکمه چپ ماوس : قابلیت برنامه ریزی در عملکرد تیراندازی مخصوص بازیهای Shooter

قابلیت برنامه ریزی برای مدیریت بر اسلحه : در حالت هسته سوم این قابلیت برای گیمرهای حرفه ای قرار داده شده است با بتوانند به راحتی بر سلاح های خود قبل از شروع بازی چه بعد از بازی مدیریت همه جانبه ای داشته باشند .
 

 
قابلیت بروز رسانی نرم افزار و سخت افزاری هسته سوم
دارای 160 کیلوبایت حافظه که این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد 4000 خط دستور را حداکثر در حافظه نگاه داری کند .

موس بلودی v8m را میتوانید با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی پارتاک رایانه خریداری نمایید . مشاهده محصول بلودی v8m

4.8/5 - (6 امتیاز)

یک فکر در & ldquo؛ بررسی موس گیمینگ Bloody V8M & rdquo؛

    1. محمد شریفیان گفت:

      سلام و عرض ادب ، قیمت و مشخصات این موس را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید :
      https://partakrayane.ir/product/bloody-mouse-gaming-v8m

دیدگاهتان را بنویسید