نرم افزار و اپلیکیشن

ویندوز 11 پاییز امسال با به‌روزرسانی رایگان منتشر می‌شود

ویندوز 11 پاییز امسال با به‌روزرسانی رایگان منتشر می‌شود

مایکروسافت دقایقی پیش در جریان رویداد خود از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل جدیدش رونمایی کرد که ویندوز ۱۱ نام دارد. ویندوز ۱۱ از پاییز سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پس از آنکه طی هفته‌های اخیر تصاویری از نسخه‌ی جدید ویندوز با عنوان ویندوز ۱۱ منتشر شد، دقایقی پیش این نسخه‌ی جدید توسط ردموندی‌ها در جریان رویدادی رسما رونمایی شد. ویندوز ۱۱ در حالی معرفی شد که مایکروسافت چند سال پیش و هم‌زمان با رونمایی از ویندوز ۱۰ اعلام کرد که این آخرین نسخه از سیستم عاملش خواهد بود، حال آنکه مراسم امشب این موضوع را نقض کرد.

بیشتر بخوانید: هرآنچه درباره ویندوز ۱۱ مایکروسافت باید بدانید

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۱ از پاییز سال جاری در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. البته افرادی که در برنامه‌ی ویندوز اینسایدر عضو هستند می‌توانند نسخه‌ی پریویو از ویندوز ۱۱ را از هفته‌ی آینده دریافت کرده و پس از نصب تست کنند.

ویندوز 11 پاییز امسال با به‌روزرسانی رایگان منتشر می‌شود

ویندوز 11 در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار کاربرانی قرار خواهد گرفت که هم‌اکنون از ویندوز ۱۰ روی رایانه‌های خود استفاده می‌کنند. این سنت پیش از این نیز هنگام عرضه‌ی ویندوز ۱۰ و عرضه‌ی رایگان آن از طریق به‌روزرسانی برای کاربران ویندوز ۷، ۸ و ۸/۱ انجام شده بود. اما اکنون به‌نظر می‌رسد کاربران ویندوز ۷ دیگر امکان به‌روزرسانی به ویندوز 11 را نخواهند داشت و چاره‌ای جز خرید نسخه‌ی جدیدی از ویندوز ۱۱، یا خرید ویندوز ۱۰ و به‌روزرسانی به ویندوز ۱۱ ندارند.

امتیاز برای این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید